dinsdag 24 november 2009

Dag 25: Hong Kong - Amsterdam


Dag 25 – Dinsdag 24/11: Hong Kong香港 Amsterdam

Om 0u10 kunnen we aan boord van het vliegtuig naar Amsterdam. We vliegen met een B747 van Cathay Pacific. Om 0u30 stijgen we op. Het eten wordt al snel geserveerd. Ik eet rijst met kip, een lekkere maaltijd. Ik kijk nog even TV en probeer dan wat te slapen maar het is veel te warm in het vliegtuig. Uiteindelijk heb ik toch enkele uurtjes kunnen slapen. Vooraleer we landen krijgen we nog een ontbijt. Om 6u20 landen we na een vlucht van 12u50. Op Schiphol moeten we lang op onze bagage wachten waardoor we de trein naar Antwerpen net missen. Dus hier moeten we nog eens een klein uurtje wachten. Om 8u10 hebben we een trein die in het begin overvol zit. Twee uurtjes later komen we in Antwerpen aan. Ik neem afscheid van de groep. Met de trein reis ik dan verder tot in Tielen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten